T for TAKEN ..


Assalamualaikum

HOLO ~ aku lagi :)

aku tak tau nak mula mcm mana, nak luah mcm mane. since sekarang pun dah pukul 3:59 pagi and kipas laju berputar atas kepala aku, otak aku jadi beku --' TAPI !! tadi aku ber-blogwalking (BW) at someone punye blog, then ter-nampak lah one picture nih .. *wait !! aku kenal mamat nih* kata hati aku --'

FATE TO BE LOVE adalah apa yg ter-tulis atas pic tu. kyaaaaaaa !! NO !! laki aku tuh !! haha, aku tak tau apa reaksi aku time tu, terkejut ada, nak marah pun ada, nak gelak guling guling pun ada :p then aku tarik nafas dedalam n aku hantar text kat tuan punye blog tu, even dah pukul 3 pagi ++. haha, mengacau keamanan orang, hobi sampingan aku :)

T .. for TAKEN, yeahh tu yg aku rasa, sbb sebelum ni tak ada sape pun nak rebut laki tu ngn aku. tak kenal lah .. tak minat lah .. cm bapuk lah *okayy, statement tu agak buat aku bengang* --' sesuka hati kau je kate cm bapuk, tak suke cakap je lah tak suka, perlu ke kau nak kutuk depan aku ? *speechless* haha, aku ter-'over kayy over' :p

OKAYY, aku tau, selain aku ramai lagi yg minat at mamat tu, bkn setakat to-be-love je, yg dah buat husband secara tak 'sah' pun ada. err, mana aku tau ? aku tau lah ! aku pun pernah buat mcm tu :p haha. orang jauh tu, luar Malaysia kata kan, retis lagi :p

okayy, aku kenal kan lah mamat yg aku dok sebut sebut dari tadi .. TAPI! ekau jangan nak 'fall fall in love' pulak yoo. eden dah warning awal awal ni, den tak mau banyak saingan, nanti den muak, den tinggal kn mamat tu. huhu. okayy, nah !! .. taraaaaa !!!

senyum and mata sepet dia buat aku melting :*

Kim Soo Hyun
24 y/0
Feb 16th

haha, ni lah mamat yg aku dok bising bising tadi. hee ~ kacak + comel + awesome ken ?? haha .. TAK ?! kesah plak den ? haha *joke* ekau nak puji bole, nak kutuk pun bole, dosa sendiri yg tanggung :)
okayy, aku kenal mamat nih menerusi dari k-drama yg dia ber-lakon, Dream High. banyak lagi hero hero dlm drama tu, and mamat ni bukan lah lead-hero pun --' but soo what ?! suka hati aku lah .. :)
maybe ada yg still tak kenal mamat ni .. well ~ aku kenal kan, dia, aku yang punye. hee. aku selalu 'panggil' mamat nih Song Sam Dong, sbb dari nama tuh aku kenal mamat nih. huu. okayy, tak tau nak ceghita apa dah, yg pasti aku bermadu dgn raaamaaaiiii org, salain tuan punye blog yg aku terjah tadi --' *sedih* haha, till then, byee ~

notakaki : Lee Min Ho pun aku punye tau ! harap maklum .. haha :p





THANKS FOR READING !

No comments:

Post a Comment