My Twin & Superwomans :)


Assalamualaikum

HOLO ~ aku lagi lagi dan lagi ! :)

okayy, berdasar kan tajuk di atas *ecehh* aku nak story pasal kembar aku dan gadis gadis fantastic ! hehe, firstly, aku kenal kan dulu KEMBAR aku .. taraaa !!!

RINDU KAU ! MUAHX :*


. okayyy, ini lah kembar aku !! *tepuk tepuk* hee. okayy, nama di beri Nur Najaa Athirah binti Hasdi. kami adalah kembar yg lain bapak lain mak :) aku sayangggg gileee kat minah nihh. sebab dia sorang lah yg paham aku mase kat teknik klang dulu. insyaAllah dia akan paham aku sampai bebile *aminnn*
okayy, aku kenal najaa kat skola teknik klang dolu dolu, mase form 4. first aku kenal dia, aku ingat dia sombong, tapiii .. idokkk. aku yg sombong sbena nye :p
aku rapat dgn dia ni sbb dia satu kelas dan satu dorm ngn aku. so papehal, mmg kami berdua je lah kalau g memane pun. And now, najaa further study kat UPSI perak dan aku at UiTM arau, dah jaoh bebenor lah plak --' and .. jarang jumpe dah *sedih* TAPI !! *okayy, yg ni aku suka* dia rajin call aku. lalala~~

okayy, stop pasal kembar aku .. next !! my SUPERWOMANS !!

superwoman(s) ?! yeahh !! lesbian ?! NOO !!
haha, mehh sini aku kenal kan mehh. haha. okayy ye anak anak. kita ada empat (4) station yg kita kena pergi. jumm !!

AKU SAYANG KALIAN !!

muehehehe .. ni lah superwoman aku !!! haha, kau adoo ?? okayy, tau tak jeless .. foinee ..

okay 1st station, PINK !! okayy, minah nih mmg minat pink pun *tak dpt d nafi kn lagi* nama di beri Azlinda Azizan. a.k.a lin lalink or anak azizan pun bole .. dia juga di anggap sbg kembar kedua aku, sbb asyik berdua je dlm kampus uitm tuhh --' DAN .. hak cipta terpelihara cop sirim segala bagai kepada Putera Majdi .. okee, next !

station ke-dua, KAKA SPEC !! nama di beri Nurul Nadiah Baharom. budak paling pandai among us ! jeless k jeless --' makan apa ntah sampai pandai cenggitu. di beri gelaran sebagai Nad B sbb nak beza kn dngn satu lagi nurul nadiah. juga dikenali sbgi nadi oleh member dia yg laen .. next !!

station ke-tiga, KAKA CANTIK !! haha, cantikk ?! mmg cantik pun !! kulit putih bersih, pakai produk ape pun aku tak tau --' okayy, dikenali sebagai Nad M atau si kembaq kpd nad b. nama penuh, Nurul Nadiah binti Muhammad. so tau lah kan, mane dtg Nad B & Nad M tu ? tatau lg, mohon buat sesuatu .. :p okayy, next !!

station ke-empat dan terakhir, KAKA GARANG !! haha, garang ?? tak garang mne pun, tp plg garang di kalangan kami. badan kepeng, tp sekali tolak, aku yg gajah ni pun ntah msok longkang mne ntah --' kuat woo minah nihh, mulut dia pun mcm machine gun, tersentap tu, perkara biasa :) di panggil sbgi fad oleh kami dan ira oleh najmi .. najmi ?! jgn buat teruk, pakwe dia lah --' nama sebenar sangattt lah panjang, Nurul Faidza Fadzirra binti .. err, hee, tak tau :p muhammad je yg aku tau. maaf kaka :p

OKAY !! serba ringkas pasal superwomans aku, kami berlima satu group satu kelas satu kolej satu U satu Malaysia !! haha, aku pun tak tau tak ingat lah mcm mne bole terbentuk nye geng nih. yg aku tau, kami selalu berlima DAN !! di aim oleh lecturer ~~ haha, kami budak baik .. hoho

dua orang asal penang (nad m & fad) dua orang asal kedah (lin & nad b) dan .. aku sorang je asal selangor yg tersesat kat situ huhu *sedih* haha, tapi lekk luu .. dorang terima aku seada nyee .. ehh ? yekee ? haha *yelaa kodd :p BTW, satu yg aku suka sesangattt ngn geng ini adalah ... hee, sekali cakap terus jadi !! hahh, tak paham ? tape, biar aku explain. mcm ni ceghita nye .. hee, kita selalu plan mcm mcm and gempak gempak, last last TAK JADI .. sedih kenn ? huu ~ tapi !! ngn dorg ni, tapaya plan beriya iya, sorang bukak mulut je, tup tup dah termakbul, haha, gempak ken ? tau dah mmg gempak. :p
First time aku kami ada geng mcm ni, tak pernah di buat orang .. pape pun, aku sayangggg SUPERWOMANS aku nihh, no replace dah, hope kekal sampai mati *aminn* sayaaanggg korang, muahmuah at pp kiri dan kanan :* till then, byee ~

K.A.M.I :)

notakaki : gambar di ciplak secara tidak sah di facebook masing masing. maaf :p muahxx :*

. . . . .

THANKS FOR READING !

No comments:

Post a Comment